𝓞𝓾𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 . جهان من

𝓞𝓾𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 . جهان من

명절 명절

2021년 12월 5일 일 오전 2시

명절 명절 15개

 

명절 명절

최고의 축제를 만나보세요

아시다시피, 사람들의 종교적 관습과 신념은 종종 모든 도시와 국가에서 관광 명소의 출현으로 이어집니다. 한편, 세계적으로 유명한 축제가 많이 있으며, 매년 많은 사람들이 이를 개최하기 위해 장소를 방문합니다. 이 축제는 사람들의 존재와 함께 더 많은 열정을 동반하고 또한 많은 상인과 길거리 음식이 행사 기간 동안 제품을 판매하기 때문에 목적지 국가에 놀라운 경제적 수입을 제공합니다. 또한 모든 여행자가 적어도 이 도시에 머문다면 이틀 동안 호텔 산업에 효과적인 조치가 취해질 것입니다. Elie Gesht Tourism Magazine의 이 기사에서는 세계 최고의 축제 를 소개하고자   합니다.

명절 명절

1- 일본 벚꽃 등불 축제

 

یکی از زیباترین مناظر طبیعی که در ژاپن می توانید مشاهده شکوفه های گیلاسی است که در باغ های درختان گیلاس پدید می آیند. تماشای شکوفه ها رویدادی بزرگ محسوب می شود که حتی سرویس های خبری ملی نقشه مراحل رشد این شکوفه ها را تعقیب می کنند و این زمانی است که مردم ژاپن اندوخته های خود را بیرون می آورند و تصمیم به برگزاری جشنواره ای به همین نام نیز گرفته اند. محل برگزاری این جشنواره در سراسر ژاپن است اما بهترین منطقه یوشینو در استان نارا است. به طور کلی هر جا که یک درخت گیلاس به شکوفه نشسته باشد جشنی در پای آن گرفته می شود.

زمان برگزاری جشنواره شکوفه گیلاس ژاپن از ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ الی ۲۱ فروردین در شهر توکیو است.

봄꽃 축제

 ۲- فستیوال پنیر کوپر هیل چرخان درانگلستان

در تعطیلات بهاری در شهر Gloucester ، انگلستان کمی دیوانه می شود! در این فستیوال، شرکت کننده ها، یک چرخ از پنیر گوسفند را که ۹ پوند وزن دارد، در یک تپه ی ۲۹۵ فوتی دنبال می کنند. گفته می شود سرعت این چرخ در جاهایی به ۷۰ مایل در ساعت هم می رسد. هنوز معمای برگزاری پشت این فستیوال مشخص نیست. جالب است بدانید هر ساله در این فستیوال، دست و پاهای زیادی برای رسیدن به چرخ شکسته می شود!

페스티벌 페스티벌

۳-  فستیوال فانوس Yi Peng تایلند | Yi Peng And Loy Krathong

تایلند بعد از چین مهد برگزاری جشنواره های مختلف می باشد. یکی از این جشن ها فستیوال فانوس  Yi Peng است که در ناحیه تایلند شمالی برگزار می گردد. در طی این جشنواره راهبان دعاهایی را زیر لب می خوانند و نمایش هایی را اجرا می نمایند که بسیار محسور کننده است. رویدادهای حاشیه این جشنواره عبارتند از: راهپیمایی های پر شور مزین به نور، نمایش های موزیکال، ملکه های زیبایی، رقص های سنتی، مسابقات ساخت فانوس، آتش بازی، و انواع و اقسام غذاها که در طی این مراسم طبخ می شود و به فروش می رسد.

زمان برگزاری این جشنواره فانوس تایلند از ۱۲ الی ۱۴ آبان در شهر چیانگ مای است.

نکته مهمی که درباره جشنواره فانوس تایلند باید بدانید این است که این جشنواره در اوایل زمستان برگزار می شود و این که سال به سال بتوانید سردربیاورید درست در چه زمانی برگزار می شود از قصد سفر کردن به این کشور سخت تر است.

축제 핑시 시의 등불 축제

۴- جشنواره موسیقی جاز | New Orleans Jazz Festival

در سرتاسر دنیا جشنواره های موسیقی زیادی برگزار می شود با این حال بدون شک یکی از شناخته شده ترین آن ها جشنواره موسیقی جاز نیواورلئان است. این جشنواره هر ساله در فصل بهار و امسال بین روزهای ۲۷ آپریل تا ۶ می خواهد بود و در آن هنرمندان مشهوری هنرنمایی خواهند کرد، جشنواره موسیقی جاز مطمئنا یکی از بهترین جشنواره های دنیا است.

۵- فستیوال هولی در هند

هولی فستیوال معروف رنگ هاست که در هند و در اوایل فصل بهار برگزار می شود. هولی یکی از بهترین جشنواره های دنیا است که در واقع جشن رنگ ها نمادی از پیروزی بر بدی هاست. در این فستیوال، مردم رنگ های مختلفی را به طرف هم می پاشند و رنگ های ترکیب شده با آب را در میان جمعیت و در هوا اسپری می کنند. این فستیوال به قدری مشهور است که هر ساله افراد زیادی از قسمت های مختلف دنیا به هند سفر می کنند تا شروع سال جدید را به سبک هندی ها و همراه آنان جشن بگیرند. هولی فرصت خوبی برای هیجان گم شدن در رنگهای زیباست.

축제의 똠리 축제

۶- فستیوال هنری Ágitagueda

Ágitaguedaجشنی زیبا و هنری از چترهای خوشرنگِ که از سال ۲۰۱۲ در شهر آگوئدا پرتغال برگزار می شود. هرسال با شروع شدن این مراسم در ماه جولای، خیابون های شهر آگوئدا، فوق العاده جذاب و دیدنی می شوند. علاوه بر اینکه چترهای رنگارنگ، شهر را تزئین کردند، از عابرین در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم محافظت می کنند، انگار شهر دست و پا در آورده و هر جا بروید، با یک چتر رنگی، مراقب پوست شما است.

۷- فستیوال روشنایی زمستانی ژاپن | Winter Light Festival

جشنواره نور زمستانی ژاپن یکی از بهترین و زیباترین چراغانی های زمستانی کشور ژاپن به شمار می آید. پارک گیاه شناسی تفریحی نابانا نا ساتو که در شهر کوانا واقع شده، باغ های به دقت تزئین شده و گلخانه های عظیم چشمگیری را به نمایش می گذارد. این پارک در فصل بهار با طیف وسیعی از گل های مختلف، شکوفه ها و درختان آلبالو، از جمله ردیف ردیف گل های لاله، بنفشه های رنگارنگ و عطری و بابونه به طور رنگارنگی مزین می شود. جشنواره نور زمستانی ژاپن از ۲۳ مهر ۱۳۹۷ الی ۱۱ فروردین در کووانا برگزار می شود.

명절연휴

۸- فستیوال فراری دادن زمستان در مجارستان

در جنوب کشور مجارستان شهری به نام موهاچ وجود دارد که در پایان ماه فوریه در آن فستیوالی با نام فراری دادن زمستان برگزار می شود و مردم این شهر برای رها شدن از سرمای زمستان جشنی برپا می کنند. در طی اجرای این نمایش مردم لباس های سنتی و ترسناک بر تن می کنند و روانه راهپیمایی هایی در طول خیابان می شود و به بهار خوش آمد می گویند.

축제의 겨울 페라리 축제

۹- فستیوال بین‌المللی دیدار در آسمان مونته پیانا در ایتالیا

یکی از ترستاک ترین فستیوال های جهان که واقعا باید شجاع باشید تا به سمت آن بروید فستیوال بین المللی دیدار در آسمان مونته پیانا در ایتالیا است. در طی این جشن شرکت کنندگان باید ساعات زیادی را در سراسر کوه های آلپ ایتالیا به صورت معلق حرکت کنند. هدف از اجرای چنین نمایشی ادای احترام به سربازان کشته شده در طول جنگ جهانی اول می باشد.

몬피아나 축제에서 국제적 축제

۱۰- فستیوال گوجه ‌فرنگی اسپانیا

در آخرین چهارشنبه ی ماه آگوست در اسپانیا جشنواره ای معروف به نام گوجه فرنگی برگزار می گردد. این جشن در نزدیکی شهر والنسیا اجرا می شود و ده ها هزار نفر از سراسر دنیا به این شهر می آیند تا دور هم جمع شوند و ۱۰۰ تن گوجه فرنگی را در حین نبرد خیابانی به سمت همدیگر پرتاب کنند.

명절 명절

۱۱- فستیوال برف ساپورو در ژاپن

از دیگر جشن هایی که در کشور ژاپن برگزار می شود فستیوال برف ساپورو است که در آن میلیون ها نفر برای تحسین مجسمه های یخی ساخته شده جمع می شوند. این فستیوال هر ساله در دوم فوریه برگزار می گردد و در کنار آن استوبرد سواری و مسابقات دیگری هم اجرا می گردد. ارتفاع هر کدام از مجسمه هایی که در این جشنواره مشاهده می کنید به ۱۵ متر می رسد و برف هم از مکان های مختلفی نظیر شهر ساپورو به این پارک آورده می شود.

نکات مهم برای شرکت در جشنواره برف ساپورو

  • به خاطر داشته باشید که لباس گرم بپوشید و تمام لوازم حیاتی مورد نیاز در هوای سرد را به همراه داشته باشید.
  • در مراسم رای ‌گیری برای انتخاب بهترین مجسمه‌ های یخی در سوسوکینو شرکت کنید. شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.
  • تا تاریک شدن هوا در مکان برگزاری جشنواره بمانید تا مجسمه‌های یخی را در حالی ‌که چراغانی شده ‌اند، تماشا کنید. چراغانی مجسمه‌ها در پارک Odori تا نیمه شب و در سوسوکینو تا ساعت ۱۰ شب روشن است.

명절 눈

۱۲- فستیوال بین‌المللی بالن آلبوکورکو در آمریکا

در این فستیوال بین المللی که به مدت ۹ روز در آمریکا برگزار می گردد، بیش از ۵۰۰ بالن هم به آسمان فرستاده می شود. اینکه صبح خودت رو برسونی به محوطه فستیوال و تا غروب و خسته شدن آسمون از میزبانی این همه بالون، یک دل سیر رنگ و شادی رو نگاه کنید، می تواند بهترین تجربه برای هر بازدید کننده ای باشد.

축제 키 국제 열기구

۱۳- فستیوال روز مرگ در مکزیک

11월 1일과 2일에 멕시코에서는 사람들이 사랑하는 사람들과 재회하는 데스 데이(Death Day)라는 축제를 개최합니다. 이 나라의 대부분의 인디언 마을에는 마리아키스가 춤추고 춤추는 제단이 세워져 있습니다. 물론, 죽은 자를 위한 이 기쁨은 그들의 믿음에 뿌리를 두고 있으며 일종의 존경으로 간주됩니다! 축제는 10월 22일부터 11월 2일까지 열리며, 고인들은 유족을 찾아간다. 어떤 사람들은 이 축제가 무섭다고 생각하지만, 죽은 자를 기리기 위한 축제가 아니기 때문입니다.

페스티벌 의 데스티 페스티벌

14- 후지 시바카쿠라 축제, 일본

일본 히츠자마 공원에서는 약 40만 송이의 꽃으로 이루어진 아름답고 향기로운 꽃 융단이 공원에 깔리는 시바카쿠라라는 축제가 열립니다. 축제는 봄과 4월에서 5월 사이에 열립니다.

축제 후지 시바 카쿠라 축제

15- 인도 자이푸르 코끼리 축제

매년 자이푸르의 핑크색 도시에서 축제가 열리 며 이곳에서 코끼리 색칠 색칠 그들이받은받은에 따라 역할 역할을합니다 . 생활과 생활 면에서 '실점'은 폐하.

이 축제는 인도의 뉘앙스 뱁리 축제와 함께 이 축제와 함께 멋진 분위기를 연출합니다. 오후에는 오후 4시까지 가능합니다.

 

에서 가장 명절연휴 10선

 

 

아름다운 축제

  • sama mohammadi

한국인

Comments (۰)

No Comment has been submitted yet!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝓞𝓾𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 . جهان من

𝓌𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝒽𝓊𝓂𝒶𝓃 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒹𝒾𝒻𝒻𝓇𝑒𝓃𝓉 𝒸𝑜𝓁𝑜𝓇𝓈,𝓁𝒶𝓃𝑔𝓊𝒶𝑔𝑒𝓈,𝓈𝓀𝒾𝓁𝓁𝓈 𝒶𝓃𝒹... 𝒷𝓊𝓉 𝓌𝑒 𝒶𝓁𝓁 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓈𝒶𝓂𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓌𝑒 𝒶𝓁𝓁 𝓁𝒾𝓋𝑒 in earth

Categories
Daily Links